Som Formació online

Programa de Direcció Comercial i Vendes

Inici

13

Maig

2019

Final

18

Novembre

2019

Hores

95

2.700€
Inscripció

Objectius del curs

  • Cada cop et resulta més difícil encertar les previsions de vendes?
  • Com es poden trobar noves formes de compra? Hi ha una única manera de vendre?
  • Com influeixen les noves tecnologies en els hàbits de compra i de venda? Amb quins recursos comptem?
  • Com incentivar als meus venedors?

 

Si cerques les respostes, i vols trobar noves tècniques i eines per assolir els teus objectius, aquest és el teu programa. 

Millora i/o reinventa, pas a pas, l’estratègia de comercialització de l’empresa per adaptar-vos constantment al vostre mercat i aprèn com avançar-te als seus canvis.


QUÈ T’OFEREIX AQUEST CURS?

  • Analitzar i alinear estratègies i objectius de vendes.
  • Conèixer com establir els objectius de venda i traduir-los en accions comercials concretes.
  • Realitzar un diagnòstic del vostre model de negoci. (sessió pràctica).
  • Reconèixer el valor del model de negoci i les tendències globals i sectorials, mercats, i competència.
  • Descobrir nous canals de comunicació i promoció 3.0 adaptats a cada producte/servei.
  • Obtenir coneixements i habilitats per optimitzar la gestió de l’equip comercial
  • Aprendre a valorar l’impacte de les nostres decisions comercials en els resultats.
  • Millorar la funció directiva desenvolupant competències clau de l’àrea directiva.

Dirigit a

Empresaris i directius, responsables actuals o futurs de la direcció comercial,  màrqueting i/o vendes.


Contingut

Tenir clar quin és l’autèntic mapa del territori de la nostra activitat i conèixer les tècniques per crear productes o serveis diferenciats que aportin una millora tangible o emocional a l’usuari és obrir la porta als beneficis i a la satisfacció dels nostres clients actuals i potencials.
L’acció comercial és la que conquereix la venda i signa l’arribada a l’objectiu i revisar-la periòdicament per adaptar-la als canvis garanteix arribar-hi amb èxit.

Orientació al mercat com a estratègia
 

• Anàlisi del model de negoci

. Entorn: Tendències globals i sectorials, mercats, i competència.

. Model de negoci I: Propostes de valor, segmentació de clients, canals i relació amb clients, fonts d’ingressos.

. Model de negoci II: Activitats i partners clau, fonts de recursos clau i anàlisi d’estructura necessària.

. Models d’innovació en Producte

 

El pla de màrqueting com a impulsor de les vendes

. La importància del preu en el negoci.

. Desenvolupament de marca: aconseguir una marca efectiva que ajuda a vendre més.

. Estratègies de comunicació offline.

. Estratègies de comunicació online: tècniques comercials, posicionament i  publicitat a cercadors i xarxes socials. Control analític de les accions d’internet.

• Mix de vendes
La definició del mix de venda ideal.


• Metodologies i estratègies de venda (B2B / B2C)
 

Direcció dels equips comercials
 
 . Organització de l’equip, selecció i desplegament de la xarxa. Necessitem
   KAMS?

 . Selecció i integració dels comercials. Retribució i compensacions, sistemes
   mixtes i quotes.

. Supervisió i control de venda.
 

Sistemes d’informació al servei de les vendes. CRM. Casos pràctics.

 

Les vendes i el control pressupostari

 . El quadre de comandament com a eina de gestió comercial.

 . El control pressupostari i la importància de la predicció.

 . Com negociar i entendre la banca per millorar la negociació comercial.

  . Instruments de finançament.

• Planificació comercial. Eines, valoració i seguiment
 

Habilitats directives
. Lideratge i motivació d’equips comercials.
. El paper del director comercial com a coach.
. La negociació: l’art de negociar per millorar els resultats. Estratègies i
  tàctiques.


Perfil dels ponents

PROFESSORAT

 

Carlos Andreu. Cofundador de Cookie Box. Consultor especialista en gran consum i estratègies d’orientació al client. Llicenciat en Ciències Econòmiques i PDD per IESE.

Eduard Bellés. Formador i consultor comercial. EMBA per ESIC, posgradaut en Direcció Comercial ESIC i posgraduat en Direcció Màrqueting EADA.

Víctor de Francisco. Managing Director a REEXPORTA. Llicenciat en empresarials especialitzat en Management Internacional. Màster en Finances i Màster en Internet Management per l’ICT. Professor de Màsters de l’UB i la ESCI-UPF.

María Millán. Consultora de màrqueting i comunicació especialitzada a posicionar a Pimes com a líders de reputació i vendes dels seus sectors. Economista per ICADE i Diplomada en Comunicació per la CAM (Regne Unit).
 

Josep Palmés. Soci consultor de Compal Consultors, especialistes en temes financers. Exdirector  financer a diverses empreses. Llicenciat en Ciències Econòmiques, Màster en Especialització tributària i Màster en finances per ESADE.

Xavier Pérez. Director general de Zania Group. Ha estat consultor de màrqueting estratègic a Price Waterhouse i a IBM. Professor col·laborador del Departament de màrqueting d’ESADE. Llicenciat en ADE i MBA per ESADE. Especialització en Màrqueting a UCL (California).

Antonio Valdivia. Consultor expert en estratègia empresarial, màrqueting i comercialització. Professor a la Universitat de Barcelona, Doctor en Ciències Socials i Jurídiques.
 

Álvaro Vioque. Soci d’Aonia Nueva Educación. Consultor expert en màrqueting i vendes. Professor col·laborador d’ESADE en el departament de Direcció de Màrqueting. Ha estat Sales Training Manager de Sanofi i Director de màrqueting i recursos humans a Xerox.

 

CONFERENCIANT CONVIDAT

Joan Sibina. Consultor i professor associat del Departament de Màrqueting d’ESADE. Assistent Tècnic en Comerç Interior (Consell de Cambres). Llicenciat en Ciències Econòmiques (UB) i PDE per IESE.
 


Inici

13

Maig

2019

Final

18

Novembre

2019

Hores

95

2.700 €

Bonificable

Inscriu-te a aquest curs
|

Tens algun dubte?

902448448

sol·licita més informació

Vull rebre informació de les convocatòries

Enviar