Inici
14
Novembre
2024
Final
19
Desembre
2024
Hores
25
Els professionals tècnicament qualificats, s'enfronten al desafiament d'estar preparats per afrontar entorns de treball que canvien contínuament.
L'aparició de noves línies de desenvolupament professional, les professions emergents i la velocitat a què es mouen els mercats amb motiu de la globalització i la diversitat laboral, han desencadenat que les empreses sol·licitin característiques o habilitats en els professionals cada vegada més essencials. Aquestes habilitats són transversals a qualsevol carrera professional.
En aquest curs es treballarà les habilitats de la comunicació.
• Aprofundir sobre els aspectes que beneficien o limiten una comunicació efectiva.
• Reflexionar sobre els components personals i socials de la comunicació.
• Identificar quins són les emocions o creences que poden influir a la nostra comunicació.
• Aprofundir sobre els diferents components: empatia, assertivitat, escolta, art de preguntar, Feedback.
• Aprofundir sobre la importància de la comunicació verbal, sigui tant oral com escrita i la no verbal.
• Conèixer la programació neurolingüística i com influeix en la comunicació.
• Indagar sobre els principis del màrqueting emocional perquè la nostra comunicació sigui més persuasiva.
• Conèixer què entenem per conflicte i quin paper juga la comunicació en ell.
• Conèixer la vinculació que hi ha entre ser un bon líder i la comunicació.
Qualsevol persona que vulgui formar-se en habilitats SOFT SKILLS.
UD1. Què és la comunicació?
1.1. Definició i elements de la comunicació.
1.2. Teories de la comunicació.
1.3. El paper de la comunicació avui en dia.
1.4. Tipus de comunicació.
UD2. Components personals i socials de la comunicació.
2.1. Components personals de la comunicació.
2.2. Components socials de la comunicació.
UD3. Comunicació eficient i persuasiva. Lideratge i comunicació.
3.1. Programació neurolingüística.
3.2. Màrqueting emocional.
3.3. El lideratge i la comunicació
UD4. La comunicació en la gestió de conflictes
4.1. Definició de conflicte.
4.2. El paper de la comunicació en la gestió del conflicte.
4.3. Aspectes que afavoreixen i entorpeixen el conflicte.
4.4. Disfuncions dels equips que generen conflictes.
4.5. Model per a la gestió de conflictes.
4.6. Model de Thomas Kilmann: cinc formes de resoldre un conflicte
Com a suport a la formació, aquest curs disposa d'un servei de tutoria activa. El tutor és expert en la matèria del curs i estarà online per resoldre qualsevol dubte que sorgeixi. També farà un seguiment exhaustiu del curs i proposarà - si és necessari - altres tasques addicionals per complementar la formació.
Inici
14
Novembre
2024
Final
19
Desembre
2024
Hores
25
El contenido del curso me ha parecido muy interesante , creo que me ayudara mucho en mi carrera profesional y en mi día a día. F. Camps
2019-07-12